ساده ترین روش نقاشی ساختمان

 

غلطک رنگ

برای نقاشی ساختمان راه های مختلفی وجود دارد،که نسبت به مهارت شخصی شما میتوانید ساده ترین روش نقاشی ساختمان را انتخاب کنید.
در ابتدا باید توجه داشت برای سهولت کار باید از رنگ و ابزار با کیفیت استفاده کنید،که مهم ترین مسئله برای نقاشی آسان استفاده از ابزار خوب و حرفه ای است.
برای نقاشی ساختمان دو راه اصلی وجود دارد که راه اول استفاده از غلطک نقاشی و راه دوم استفاده از قلم مو میباشد.

بین این دو ابزار برای نقاشی ساختمان غلطک رنگ ساده ترین روش محسوب می شود.
برای انتخاب رنگ ساختمانی، سه گروه اصلی وجود دارد که به ترتیب میتوان رنگ های روغنی، رنگ های پلاستیک و رنگ های اکرلیک را نام برد.

رنگ اکرلیک به دلیل اینکه سریع تر خشک میشود و بوی کمتری دارد نسبت به بقیه رنگها بیشترین مصرف را دارد و
در کل ساده ترین روش نقاشی ساختمان را استفاده از غلطک رنگ و رنگ اکرلیک میتوان گفت.

 

غلطک رنگ

ابزار کار مناسب:

برای انتخاب ابزار کار مناسب ابتدا غلطک رنگ و قلم مو را معرفی میکنیم تا به سلیقه شخصی ابزاری که راحت تر هستید را انتخاب کنید.

قلم مو :

قلم مو، قدیمی ترین ابزار رنگ آمیزی ساختمان است که از دیرباز مورد استفاده قرار میگیرد قلم مو دارای یک دسته هست که به عنوان دستگیره استفاده میشود و قسمت دارای مو که سر قلمو محسوب میشود جنس دسته ی قلم مو از چوب و پلاستیک هست که دسته پلاستیکی مصرف بیشتری دارد قلم مو دارای سایز های مختلفی هست که به شما کمک میکند ساده ترین روش نقاشی ساختمان را انتخاب کنید.
قلم مو از سایز نیم تا پانزده سانت موجود هست که برای سادگی نقاشی ساختمان و سرعت بیشتر شما میتوانید قلم مو سایز پانزده را انتخاب کنید.

غلطک رنگ :

آسان ترین روش نقاشی ساختمان،  استفاده از غلطک رنگ میباشد.
غلطک رنگ از سایز پنج سانت تا بیست و پنج سانت تولید میشود،  غلطک ها دارای دو گروه اصلی جهت استفاده از رنگ هستند گروه اول غلطکهای مخصوص رنگ روغنی و گروه دوم غلطک های اکرلیک و پلاستیک،
با توجه به انتخاب نوع رنگ شما غلطک مناسب را میتوانید انتخاب کنید برای ساده تر کردن کار نقاشی غلطک رنگ با پرز های کوتاه تر را مد نظر داشته باشید.
راحت ترین روش نقاشی ساختمان استفاده از رنگ اکرلیک و غلطک نقاشی با پرز کوتاه هست که غلطک به راحتی روی دیوار حرکت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *